perjantai 4. syyskuuta 2015

Napoli


Nappasin tänään lounaaksi Napolin Melanzana-pitsan (lounashinta 8.9e). Täytteinä aurinkokuivattuja tomaatteja, grillattua munakoisoa, tuoretta basilikaa ja vuohenjuustoa, mä vaihdoin vuohenjuuston cashewpähkinöihin ja normijuuston pestoon. Toi pesto on aivan loistotäyte! Oon joskus ottanut tomaattikastikkeen tilalle pestoa mutta en ennen täytteeksi, sopii tosi hyvin. Ak-tomaatit on usein ollu ihan kärähtäneitä mutta nyt niiden päälle oli laitettu tomaattikastiketta niin ne pysy mehevinä, fiksua. Munakoiso on toisinaan mun mielestä vieläkin erikoisen makuista/tuntuista suussa, täytyis keksiä sen tilalle vielä joku muu täyte. Toisaalta se kyllä tuo mehevyyttä, että hmm. Usein Napolin vegaanipitsojen pohjaa on paistettu liikaa mutta tää oli hyvä. Pyysin valkosipuliöljyn erilliseen kippoon mukaan ja koska tilattiin kaks pitsaa mutta vaan mä söin sitä, riitti joka palaan paljon valkosipulia jee! Monet sanoo, että vegaanipitsoihin sopii loistavasti rucola mutta mä en siitä oikein tykkää, joten en oo testannu. Salaattipöytä on ihan jees ja yks kastikkeista on erikseen merkitty vegaaniseksi.


Aleksanterinkatu 31
http://pizzerianapoli.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti