perjantai 27. syyskuuta 2013

Gopal (Rongankatu)


Päivitys: Rongankadun Gopal sulki ovensa syksyllä 2018.

Tänään piti reippailla ja tehdä kotona jotain hyvää ruokaa, mutta kun Rongankadun Gopal mainosti facebook-sivuillaan, että iltamenusta löytyy seitania, niin pakkohan sitä oli hakea. Avomies hyppäs pyörän selkään ja toi tullessaan kevätrulla-annoksen ja seitanlehtipihvin lohkoperunoilla.

Nyt täytyy rehellisesti myöntää, että tällä kertaa avomies sai vaan maistiaisen seitanpihvistä ja mä aion syödä kaiken muun! :) Oon ollut nyt aikalailla tasan 12 vuotta vegaanina ja toi seitanannos oli ehdottomasti yks parhaista vegaaniruuista mitä oon ikinä syönyt!! Superhyvää! Kermainen pippurikastike oli ihanaa ja sopi seitanin kanssa ihan uskomattoman hyvin ja perunatkin oli muka jotenkin erityisen hyviä :) Pihvi näyttää kuvassa palaneelta, mutta ei sitä yhtään ollut. Toivottavasti seitania löytyy jatkossakin iltamenusta <3


Kevätrullat on harvoin oikein minkään makuisia, mutta nää oli superhyviä! Sisällä oli tofua, kasviksia ja valtavasti makua. Kun avasin paketin säikähdin, että onko rullien alla juustokastiketta (jota en siedä), mutta onneksi olikin hummusta! Avomiehellä tossa maha murisee, mutta mä en nyt näitä ruokia jaa vaan mussutan pitkin iltaa :) Yhteensä nää annokset maksoi take awayna n.17e, ainakin mun mielestä tosi sopiva hinta.

Rongankatu 6
http://www.gopal.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti